Chatbot může poskytovat informace a odpovídat na dotazy zákazníků kdykoli, bez ohledu na pracovní dobu.
Chatbot pomáhá zákazníkům s rezervací termínů na výměnu nebo opravu pneumatik.
Chatbot může zákazníkům umožnit sledovat stav jejich objednávek nebo oprav.
Uvolní pracovníky pneuservisu od odpovídání na rutinní dotazy, což jim umožní soustředit se na jiné úkoly.
Chatbot může informovat zákazníky o speciálních nabídkách, slevách a akcích.
Chatbot může komunikovat v několika jazycích, což je výhodné pro zahraniční zákazníky nebo v oblastech s vysokou koncentrací lidí mluvících různými jazyky.
Chatbot klientům nabízí vhodné estetické zákroky a provede je objednávkou na zákrok.
Chatbot nabízí zákazníkům vhodné krmivo.
Chatbot pomáhá zákazníkům s výběrem správného oleje do motoru.
Chatbot pomáhá zákazníkům s výběrem vhodné kosmetiky.
Chatbot nabízí klientům nákup nebo prodej vhodných nemovitostí.
Chatbot objednává zákazníky na servis dekarbonizace motoru.
Chatbot provádí zákazníky objednávkou autojeřábů na stavby.